Ma t/m Vrij voor 16.00 besteld? Vanaf de volgende dag bezorgd!  -  Klantenservice: +31 (0) 6 517 878 77  

Veel gestelde vragen

Bestellen:

Kan ik voor vandaag nog bloemen laten bezorgen:

Nee, dit is helaas niet mogelijk. U kunt de gewenste bezorgdatum op de afrekenpagina selecteren.

Hoe plaats ik een bestelling?

1. Kies uw gewenste boeket, indien u dat wenst kunt u in het onderstaande witte veld een persoonlijke boodschap achterlaten.
2. U kunt ervoor kiezen verder te winkelen, indien uw bestelling compleet is kunt u doorgaan naar afrekenen.
3. Voer uw gegevens naar correctheid in, vervolgens de gegevens van de ontvanger
4. Kies een gewenste bezorgdatum in de kalender
5. Selecteer uw betaalwijze, ook kunt u (indien u deze bezit) een kortingscode invoeren.
6. Controleer de bestelling en zet een vinkje om akkoord te gaan met de algemene voorwaarden
7. Plaats de bestelling, u ontvangt na betaling een bevestiging van uw geplaatste order.

Kan ik een speciaal boeket bestellen?

Ja, indien u speciale wensen heeft kunt u mailen of bellen. Onze voorkeur is om even te mailen. Door ons diverse aanbod in bloemen kunnen wij ook op maat gemaakte opdrachten uitvoeren.

Kan de ontvanger standaard mijn gegevens inzien?

Nee, als u geen kaartje bij het boeket voegt kan de ontvanger niet zien van wie het boeket afkomstig is. Jouw persoonlijk gegevens worden bij een anonieme levering nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger.

Kan ik een aflevertijd selecteren?

Nee, omdat wij afhankelijk zijn van derden kunnen wij geen aflevertijd afspreken. Voor grote opdrachten en speciale levering (bijvoorbeeld Rouw-werken) is er een uitzondering en kunnen wij een aflevertijd met u afspreken.

Bezorgen:

Hoe wordt het boeket bezorgd?

Het boeket wordt in een bijpassende hoes op water bezorgd in een cadeaudoos. Losse rozen worden in kokers in cellofaan in een watertuutje bezorgd.

Waar kan ik de bezorgstatus inzien?

In de track en trace link die u via de email ontvangt kunt u de status van het boeket zien.

Wanneer wordt mijn boeket bezorgd?

Boeketten worden bezorgd op dinsdag t/m zaterdag tussen 08.30 – 20.00 in enkele gevallen worden boeketten later in de avond ook nog bezorgd. Voor aflevertijden kunt u in de track en trace kijken.

Wat als de ontvanger niet thuis is?

De koeriersdienst bepaald wat de vervolgstappen zijn, soms worden bloemen bij de buren afgeleverd of de dag erna opnieuw aangeboden. U kunt de koerier helpen met een briefje op de deur als u even weg van huis bent. Mocht het niet lukken wordt er een briefje achtergelaten waarin u verwezen wordt om een bezorgafspraak kunt plannen.

Kan ik het boeket laten bezorgen in een ziekenhuis, verzorgingstehuis of hotel?

Ja, dat is mogelijk. Het is belangrijk dat u dan zoveel mogelijk informatie bij ons achterlaat. Denk hierbij aan afdeling, kamernummer, etc. Let wel dat geheel het op eigen risico is, wij laten organisaties wegens eigen protocol de bezorging verzorgen.

Service en garantie

Hoe dien ik een klacht in?

Dagelijks zijn wij met onze uiterste zorg bezig met het verwerken van de vele bestellingen. Fouten maken is menselijk, dus ook bij ons gaat er ook eens iets mis. Is er iets niet naar uw wensen? Allereerst, erg vervelend, wij willen het graag voor u oplossen! Bij voorkeur kunt u hier het contactformulier invullen met daarin uw klacht. Graag vragen wij van u het bestelnummer te vermelden zodat wij uw bestelgegevens erbij kunnen halen om u zo snel te kunnen helpen. U krijgt van ons binnen 24 uur reactie (m.u.v. feestdagen).

Bieden jullie vers garantie?

Nee, mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met de kwaliteit van het boeket graag binnen 3 dagen na aflevering ons contacten via info@regioboeket.nl. Wat voor kwaliteit service bieden jullie? Het kan wel eens voorkomen dat bloemen niet goed zijn. Laat ons dit tijdig weten als u het idee heeft dat de bloemen niet goed zijn. Stuur ons dan binnen 3 dagen na bezorgdatum een mail met daarin de volgende punten:

1. Het bestelnummer: Deze vindt u op de zegel op de doos onder referentie
2. Maak een duidelijke foto van het gehele boeket Wij zullen deze in behandeling nemen om vervolgens met een gepaste oplossing te komen.

Zakelijk

Kan ik ook grote aantallen bestellen?

Ja, dat kan zeker. U kunt ons een mail sturen of bellen met al uw wensen. Wij bieden diverse arrangementen aan met leuke toevoegingen zoals vazen, cadeaukaarten en persoonlijke kaartjes met daarop uw bedrijfsvermelding.

Wijzigen en annuleren

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen

Ja, geef dit tijdig aan ons door. Wij kunnen het bezorgadres eventueel voor u aanpassen. Laat dit via de mail weten uiterlijk voor 14.00 vóór de bezorgdatum.

Kan ik de order annuleren?

Ja, laat dit minimaal 2 dagen vóór de bezorgdatum weten i.v.m. inkoop van (geverfde) bloemen. Wij rekenen hiervoor €3,00 annuleringskosten.

Algemeen

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door jou worden opgegeven, in het kader van de door jou gevraagde dienst of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken.
Voor meer informatie verwijs ik u naar onze privacy policy: https://www.regioboeket.nl/privacy-policy

Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?

Adres : Laan van Verhof 3, 2231BZ Rijnsburg
Postadres : Wingerd 7, 2231PJ Rijnsburg
Kvk nummer : 28072552
Btw nummer : NL002061985B54
Tel : +31(0)651787877
Email : info@regioboeket.nl

Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?

Ja, wij zijn aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk. Kijk voor meer informatie op https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/webwinkel/?key=15417

Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@regioboeket.nl.
Graag in de mail het bestelnummer vermelden. Voor klachten omtrent de kwaliteit van de bloemen dient u uiterlijk 3 dagen ná bezorgdatum contact op te nemen met onze klantenservice.
In de mail graag duidelijke foto’s van het gehele boeket bijvoegen. Op deze manier kunnen wij snel en gericht het boeket beoordelen. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .)
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie